środa, 25 października 2017

Słów kilka na start

   Cóż jest to mój pierwszy artykuł na tej stronie i wypadało by się przedstawić. Jestem Daniel chodź znajomi mówią na mnie Janosik. Od dziecka uwielbiałem klimaty Fantazy i wszystko co jest z nimi związane. Od trzynastu lat bawię się tworząc postacie na forach by je potem odgrywać. Lecz to dopiero od trzech lat dobrze się bawię w sesjach stacjonarnych. Powiem jedno jest to o wiele lepsze doświadczenie niż opisywanie wszystkiego słownie na forum. Dwa lata temu po raz pierwszy usiadłem do stworzenia swojego świata, może nie był dobrze skonstruowany lecz po znalezieniu grupy osób które jeszcze nie brały udziału w sesji rpg było to idealne rozwiązanie. Prosta mechanika proste rzuty kośćmi prosta historia i świat. Wtedy właśnie odkryłem że Mistrzowanie daje mi więcej frajdy niż siedzenie po drugiej stronie jako gracz. 

   No dobra mówię sobie tak wesoło o tych sesjach RPG ale przecież mogłeś tu trafić przez przypadek i nic nie wiesz na temat czym jest gra w sesjach RPG. Ciężko będzie mi to wyjaśnić dlatego posłużę się filmem z kanału Baniak Baniaka który mnie osobiście dał wiele inspiracji do Mistrzowania we własnym świecie.
   No dobra ale pewnie zastanawiasz się o czym będę tutaj pisał. Otóż będzie to blog poświęcony w całości o sesjach RPG, o tym jak się szykuję do sesji jak i tego jak tworzyłem i tworze poszczególne elementy świata. Ten blog będzie też przypominajką dla mnie i moich drużyn lub drużyny co się działo na poprzednich sesjach. Ostatecznie mam nadzieję że tą stroną nawiążę kontakt jeszcze z jakimś Mistrzem Gry, który również chciałby dołożyć cegiełkę do świata Amarok, ale o tym w innym poście bo plan jest dość ambitny i muszę go jeszcze dobrze przemyśleć.

   Na chwilę obecną z prawej strony bloga jest link do mojego podręcznika. Jest on w formie surowej i nadal nad pracuję nad jego formą. Zawiera on natomiast całą mechanikę gry oraz podstawowe opisy które są potrzebne do wystartowania w sesji. Sam podręcznik prawdopodobnie otrzyma nie jedną aktualizację ale o tym również będę pisał jako osoby blok postów. Więc jeżeli chciałbyś spróbować zagrać na naszym pomyśle zapraszam do kontaktu zemną. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz